Bahasa Malaysia | English

Pencapaian Piagam Pelanggan


PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

PERBADANAN KEMAJUAN NEGERI, NEGERI SEMBILAN

JANUARI – DISEMBER 2014

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN

CATATAN

Bahagian Pengurusan Harta & Perindustrian

  • Tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa.
  • Satu (1) bulan selepas surat amaran dikeluarkan.

 

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

  • Urusan pengambilan kakitangan baru
  • Dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

 

Bahagian Kewangan

  • Pengeluaran resit rasmi kew.38
  • Serta merta setiap kali transaksi pembayaran tunai.

 

Bahagian Pembangunan

  • Proses tender/sebutharga
  • Diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

 

Bahagian Teknikal

  • Aduan kerosakan bangunan
  • Memberi respon terhadap aduan kerosakan dalam tempoh 3 hari bekerja.

 

Bahagian Pembangunan Usahawan

  • Khidmat nasihat dan rundingan asas
  •  Minimum 5 minit setiap sesi.

 

Bahagian Korporat & Komunikasi

  • Aktiviti CSR
  • 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000.

 

Unit Teknologi Maklumat

  • Paparan makluman, pengumuman dan hebahan di laman web rasmi PKNNS
  • Tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan

Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan, 70710 Seremban,, Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia
Tel : 06-7623251 (4 Lines) | Fax: 06-7637924 | E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

my goverment 1 malaysia mdec msc myeg jpa spa biro pengaduan awam mampu kerajan n9 portal Pendaftaran Negara kementrian kwangan

  

 

Ke Atas