Bahasa Malaysia | English

Pencapaian Piagam Pelanggan


PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

PERBADANAN KEMAJUAN NEGERI, NEGERI SEMBILAN

JANUARI – DISEMBER 2014

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN

CATATAN

Bahagian Pengurusan Harta & Perindustrian

  • Tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa.
  • Satu (1) bulan selepas surat amaran dikeluarkan.

 

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

  • Urusan pengambilan kakitangan baru
  • Dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

 

Bahagian Kewangan

  • Pengeluaran resit rasmi kew.38
  • Serta merta setiap kali transaksi pembayaran tunai.

 

Bahagian Pembangunan

  • Proses tender/sebutharga
  • Diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

 

Bahagian Teknikal

  • Aduan kerosakan bangunan
  • Memberi respon terhadap aduan kerosakan dalam tempoh 3 hari bekerja.

 

Bahagian Pembangunan Usahawan

  • Khidmat nasihat dan rundingan asas
  •  Minimum 5 minit setiap sesi.

 

Bahagian Korporat & Komunikasi

  • Aktiviti CSR
  • 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000.

 

Unit Teknologi Maklumat

  • Paparan makluman, pengumuman dan hebahan di laman web rasmi PKNNS
  • Tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan

Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan, 70710 Seremban,, Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia
Tel : 06-7623251 (4 Lines) | Fax: 06-7637924 | E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

my goverment mdec msc myeg jpa spa biro pengaduan awam mampu kerajan n9 portal Pendaftaran Negara kementrian kwangan

  

 

Ke Atas