Bahasa Malaysia | English

Piagam Pelanggan 2014

Piagam Pelanggan 2014

Bahagian Pengurusa Harta & Perindustrian

-          Menjamin tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa dalam masa sebulan selepas surat amaran di keluarkan.

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

-          Memastikan urusan pengambilan dilaksanakan dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Bahagian Kewangan

-          Memastikan Resit Rasmi Kew.38 dikeluarkan serta merta bagi setiap kali transaksi pembayaran tunai dilakukan.

Bahagian Pembangunan

-          Memastikan segala proses tender/sebut harga diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

Bahagian Teknikal

-          Memberi respon terhadap aduan kerosakan bangunan dalam tempoh 3 hari bekerja.

Bahagian Pembangunan Usahawan

-          Memberi khidmat nasihat dan rundingan asas minimum 5 minit setiap sesi.

Bahagian Korporat & Komunikasi

-          Menjalankan 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000

Unit Teknologi Maklumat

-          Memastikan paparan makluman, pengumuman dan hebahan di Laman Web Rasmi PKNNS tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

Pencapaian Piagam Pelanggan

 

 

P

 

 

 

 

 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan

Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan, 70710 Seremban,, Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia
Tel : 06-7623251 (4 Lines) | Fax: 06-7637924 | E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

my goverment 1 malaysia mdec msc myeg jpa spa biro pengaduan awam mampu kerajan n9 portal Pendaftaran Negara kementrian kwangan

  

 

Ke Atas